Tiesioginės transliacijos Facebook, Youtube, naujienų portaluose jau tapo kasdienybe, o ar girdėjote, kad jas galima daryti ir Linkedin? 

Kaip tai veikia?

Linkedin live tapo patogesnė – jau galima transliuoti ne tik per trečiųjų šalių aplikacijas, bet ir į sukurtą Linkedin paskyroje įvykį (event). Kiekvienam Linkedin įvykiui generuojama unikali nuoroda. Platforma suteikia patogius įrankius virtualių renginių sukūrimui, valdymui, darbui renginio metu ar po jo (galimybė gauti žiūrovų el. pašto adresus ir visą transliacijos statistiką).

Įvykį reikėtų sukurti bent kelias dienas iki transliacijos ir pasirūpinti, kad kuo daugiau žmonių apie jį sužinotų. Vien tik organiškai generuojamo srauto ne visada pakanka, tad galbūt verta pirkti reklamą renginiui Linkedin ar kitose platformose.

Transliacijas galima vykdyti iš daugelio aktyvių paskyrų. Pasitikrinti ar Jūsų paskyra atitinka Linkedin Live kriterijus galite čia: https://www.linkedin.com/help/linkedin/answer/a568503

Kokie privalumai?

Pats socialinis tinklas teikia prioritetą transliacijoms/įvykiams - juos parodo dažniau naujienų sraute Linkedin vartotojams. Linkedin taip pat skelbia, kad tiesioginė transliacija sulaukia 7 kartus daugiau reakcijų ir 24 kartus daugiau komentarų nei iš anksto paruošti video - žiūrovai labiau susidomi ir įsitraukia į įvykius, kurie vyksta realiu laiku.

Galimybė bendrauti ir užmegzti ryšius su tiksline B2B auditorija, kuri domisi būtent jūsų veikla, paslaugomis ar idėjomis.

Linkedin Live transliacijas žiūrovai laiko itin patikimu informacijos šaltiniu. Komentarus rašyti gali tik Linkedin registruoti vartotojai, todėl išvengsite įvairių „trolių“ ir niekinės vertės komentarų. Priešingai, tikimybė gauti konstruktyvių pasiūlymų ar įsitraukti į savo srities profesionalų diskusiją yra žymiai didesnė.

Transliacijos kokybė yra svarbi.

Jei esate patarimus dalijantis mitybos specialistas, transliacijos iš mobilaus telefono gali pakakti, bet jei rūpinatės prekinio ženklo komunikacija, įvaizdžiu ir planuojate pristatyti naujus produktus, inovacijas ar surengti aktualią diskusiją, tuomet reikėtų pasirūpinti kokybiška transliacija. Transliacijoje svarbu ne tik kokybiškas vaizdas, bet ir įgarsinimas, apšvietimas, aplinka, kurioje vyks transliacija. Tam gali būti pasitelkiamos dekoracijos, atmosferinis apšvietimas, LED ekranas ir daugybė kitų sprendimų, kuriuos nuolat teikiame daugiau kaip 300 klientų.

Linkedin Live yra patogi ir efektyvi B2B platforma, kurią verta rinktis kaip pagrindinę arba kaip papildomą.

Idėjos Linkedin tiesioginėms transliacijoms:

  • Transliacija – kaip priemonė reklamuoti būsimą ar jau vykstantį Jūsų renginį, įvykį. Pavyzdžiui, tiesiogiai galite transliuoti pranešimus, interviu, turus iš jau vykstančios parodos ar kito renginio ir tokiu būdu sudominti papildomą lankytojų srautą, taip skatinant juos dalyvauti ne tik nuotoliu, bet ir gyvai.
  • Naujų produktų, paslaugų, inovacijų pristatymai. Esame ne kartą transliavę įvairių gamintojų automobilių, išmaniųjų įrenginių, naujų parduotuvių atidarymus, o taip pat ir įmonių partneriams skirtus pranešimus, inovacijų pristatymus, aptarimus.
  • Svarbių įvykių transliacijos, pavyzdžiui, diplomų įteikimas, naujos gamyklos atidarymas, apdovanojimai ir kiti svarbūs įvykiai.
  • Sudominkite karjeros galimybėmis transliuodami virtualų turą po įmonę, darbuotojų interviu, pasakojimus ir atsakymus į gyvai pateikiamus klausimus. Jei ieškote darbuotojų ir siūlote puikias darbo sąlygas – parodykite tai tiesioginės transliacijos metu, pabendraukite gyvai su potencialiais darbuotojais ir padėkite jiems apsispręsti.
  • Dažnai transliuojame ekspertų interviu, konkrečios srities diskusijas, kurių metu ieškoma būdų kaip spręsti vienoje ar kitoje srityje pasitaikančias problemas, dalijamasi patirtimi, idėjomis. Tokiose diskusijose dažnai dalyvauja tam tikros srities ekspertai. Pavyzdžiui, transliavome Linkedin atstovų virtualią diskusiją, skirtą Lenkijos rinkai.
  • Po transliacijos rekomenduojame sumontuoti vaizdo medžiagą atskirais pranešimais, diskusijomis, taip pat paruošti podcastui atskirą garso įrašą, kad jūsų žiūrovams ir klausytojams šis turinys būtų pasiekiamas ir po transliacijos.